donderdag 3 december 2009

Niet zoveel / Not that much

Helaas is er niet zo heel veel te melden, we doen het nog steeds heel rustig aan. Twee weken geleden heb ik weer mee gedaan aan een Zangweekend van A lot of, (een soort hele positieve Idols). Ik mocht Similar Features van Melissa Etheridge zingen. Vrijdagavond krijg je je nummer te horen en zaterdagavond is je optreden. Dus stressen voor iedereen. Tussendoor heb je nog allerlei workshops, en 's middags kun je dan je nummer oefenen. Het is altijd super, hele lieve mensen in een schitterende accomodatie, "Kruithuis" in Delft en het was zaterdags schitterend weer. Dus heerlijk buiten in het zonnetje lopen oefenen. Ondanks dat ik pas om 23.30 aan de beurt was(mijn concentratie en energie is dan al ver onder nul) heb ik het er toch best nog redelijk vanaf gebracht. Ik heb daarna nog een klein uurtje meegefeest en daarna ben ik naar huis gegaan om de schade te beperken. Normaal duurt het tot zondagmiddag maar dat leek me nu niet echt verstandig.




I had a singing weekend again in Delft with the people of "A lot of". This was the song I had to sing. It was a really nice (shortened because of the fatigue)weekend. And I did well despite the circumstances.

I began to knit on my Great American Aran Afghan, the first block is finished and I really love it just 23 to go!!


Ik ben nu ook begonnen aan mijn Great American Aran Afghan, het eerste deel is af en ik vind 'm super. Nog 23 te gaan......

Voor de rest heb ik de Outdoors(wo)man sokken gemaakt van Sockamania. Ik had nog 6 ply Regia Color liggen dus ik heb nu een paar heerlijke dikke sokken voor heerlijke winterwandelingen.

Ook ben ik verder gegaan met m'n woonkamer. Ik heb mijn 2 van mijn 3 banken verkocht, dus ik heb nu weer heerlijk de ruimte. Ik heb gelukkig een grote woonkamer maar daar stonden nu 3 grote banken en een fauteuil dus het was een beetje vol. Toen we afgelopen weekend bij Ikea waren zag ik een nieuwe hoes voor een Klippan bankje, ik moest 'm wel kopen met al die kleurtjes!! De achtergrond van mijn sokken is de stof van mijn nieuwe hoes. Ik ben er heel blij mee lekker fleurig!!

I knitted the Outdoors(wo)man socks of Sockamania. I had some 6 ply Regia Colors in my stash so I used that. Now I have some really warm and comfy socks for my winterwonderlandwalks.

I also worked on my livingroom, I sold two out of three couches and when we came to Ikea this weekend I bought this new cover for my other couch. I really like it with all these colors.

And then there is a secret project going on for someone of the Knitting with Love group I'm still waiting for some parts and than I can finish it and send it. Than I'll give an update.

Dan is er nog een geheim project gaande voor iemand uit de knitting with love groep. IK wacht nog op een paar delen en dan kan ik 'm afmaken en opsturen, wanneer dat gebeurd is hierover meer.

Eigenlijk al met al toch wel veel..........




Geen opmerkingen: