donderdag 10 december 2009

Even tussendoor / In between

Vorig weekend op weg naar mijn "vakantie-huisje" kwam ik erachter dat ik mijn breiwerk was vergeten. Wel ingepakt maar nog netjes op de bank thuis lag......... Gelukkig heb ik in mijn "V-h" ook de nodige bollen wol en naalden liggen. Zo kwam ik een klein bolletje dikke beige/creme katoen tegen en heb deze babyslofjes gebreid.

Gisteren de 2e afgebreid en voila weer eens een paar voor Sierra Leone.


On my way to my "Holiday-home" last weekend I realized I'd forgot my knitting project. It was still on my couch at home.... Luckily I also have some skeins and needles at my "H-h". So I found a little skein of cotton and knitted these little baby booties. Yesterday I finished the second one.

So there are some booties for Sierra Leone again.



The Secret Project is nearly finished ..........one piece to go. I think it's in the mail right now.
Het geheime project is ook bijna af...... nog 1 deel te gaan en als het goed is is dat nu op de post richting mij.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een schatjes!

Anoniem zei

AA lieffff, ben gek op baby slofjes maken.

Wanneer ik ga winkelen wil ik ook altijd wat klein handwerk bij mij hebben voor wanneer ik lang moet wachten of tijdens de lunch. Ik ben in staat, wanneer ik het vergeten ben, even snel een haaknaald en een bolletje te kopen.

Zag mooie handwerken hier.
De sokken zijn ook leuk zo, mooie techniek.

Ik ga nog even rondkijken hier !!
Leuk dat je bij mij reageerde.

marian'ne m