maandag 28 december 2009

Jammer / Shame

Tommies Wol is er helaas mee gestopt en aangezien ze nog allerlei mooie dingen hadden en dus ook in de uitverkoop heb ik toch weer van alles besteld.

Unfortunatly "Tommies Wol" did stop it's online shop and since they still had so many beautifull skeins left I ordered some.

These skeins from Artyarns 100% Supermerino the color is much brighter than this picture. It's all shades of green and brown.

Deze strengen zijn van Artyarns 100% Supermerino. de kleuren zijn veel feller dan op de foto het aijn allerlei tinten groen beginnend bij fel geelgroen tot bruin.

Ook deze blauwgroene strengen zijn van hetzelfde merk en materiaal daar heb ik er 8 van. Nog geen idee wat ik ervan kan/ga maken. Ook dit zijn heldere mooie kleuren.

These blue/green skeins are from the same brand and material. I've got 8 skeins but don't know what I can or want to make of it. These colors are also so bright and beautiful






Than there's this lace skein 2-ply handdyed in raspberryred and grey/green colors.


Dit is een kantwol 2 draads, handgeverfd frambozen/bessenrood met grijsgroen.


En om uit te proberen heb ik nog ongeverfde wol gekocht in 3 verschillende garens. 1 merino sokkenwol, 1 Merino sport (grover) en 1 streng 4-draads sokkenwol met nylon. Daarbij nog 3 sets verf gekocht in "jeans", "princess" and "sea" colors. Ik ben benieuwd wat dat voor knoeiboel gaat worden...........

To experiment ik bought 3 undyed skeins in different sort of yarns. 1 Merino sockyarn, 1 merino sport and 1 sockyarn 4-ply with nylon. 3 sets of paint in "jeans", "princess" and "sea" colors.
I'm very curious what kind of mess that's gonna be........

3 opmerkingen:

Bianca zei

Dat is inderdaad jammer. Maar je hebt mooie aankopen gedaan.

Catharina zei

Mooi garen heb je gekocht!!!

carla zei

mooi garen heb je gescoord en op mijn verlanglijstje staat ook nog steeds zelf een kleurtje verfen ,,