donderdag 21 februari 2019

Whoooeeehoeee!!!

Yeahhh ze zijn af


11 juli 2008 ben ik ermee begonnen......


Af en toe eens naar gekeken als ik ze weer tegenkwam, zo van Oh ja die moet ik ook nog eens afmaken.......




 na mijn inventarisatie van mijn WIP's dacht ik nu........
nu dus in 6 dagen de 2e af.....
20-2-2019

Het is best een leuke sok maar helaas komt ie met deze drukke en donkere kleuren niet uit.
Het is een sok met verdraaide steken en daarbij nog een leuk kabeltje.

Dus misschien maak ik ze nog wel eens in een lichte effen kleur maar voorlopig even niet...;-)




3 opmerkingen:

DagelijkseOnzinDingen zei

Wat een gezellige sokken. Ik hoop dat je er veel plezier van mag hebben. Groetjes, Annemarie

Knutselpret zei

Ik begon in november aan een paar sokken en de tweede is nu bijna af :)) het kan dus nog erger ha ha ha. Maar ze zijn wel erg mooi jammer dat je patroon niet zo mooi uit komt. Met dat drukke garen van tegenwoordig hoef je dus eigenlijk geen patroon te breien

hobbyloes zei

Sokken breien ben ik niet zo'n ster in, maar die van jouw zijn geweldig!
Mooi patroon aan de zijkant en met het kabeltje, prachtig!