zondag 17 februari 2019

Goed bezig

Jaha......echt waar.



Zo haakte ik het vaatdoekje af wat ik nog vond als WIP........


En dan gelijk nog maar een paar bijpassende


Zo vond ik bij het opruimen nog een paar bolletjes afschuwelijk garen.
Rosa van de Wibra het was om een tuniekje het buste stuk iets groter te maken maar daar ben ik nooit aan begonnen.
Het is een garen van allemaal losse draadjes in kettingsteek, dus afschuwelijk om mee te werken dus vond het alleen bruikbaar voor nog meer vaatdoekjes.
Ik heb nog een paar bolletjes over dus daar zal ik nog meer van die doekjes van maken.


Zo maakte ik m'n vest af waar ik in 2013 mee was begonnen met wol die ik zeker zo'n 30 jaar geleden heb gekocht bij de Schapekop in Veere.

Het patroon is uit een Filati van 2005/2006 model 24/28.

Hij is niet naar m'n zin helaas, ik vind de hals veel te hoog en ik zag met daglicht dat de sluitbies een iets gelere kleur heeft en volgens mij ook een van de mouwen, normaliter zou ik de knoopsgaten anders doen maar het belangrijkste is hij is af en ik kan 'm gaan dragen.

Hij ligt nu nog geblockt te drogen.


En pakte ik de Firestarter van Yarnissima weer op, de eerste sok breidde ik een paar maanden geleden eindelijk af nadat ik er in 2008 aan was begonnen......... ja ja ik weet het een beetje lang geleden.....

Maar al met al ben ik dus heel goed bezig vind ik zelf
In ieder geval weer 2 FO's 
Dus nog maar 26 WIP's te gaan..................


Geen opmerkingen: