donderdag 5 december 2019

Nr 3 +.....



Hier nr 3 die ook weer heel anders weergegeven wordt dan het in werkelijkheid is.
Deze is echt kerstrood terwijl ie op de foto meer naar het oranje gaat.


En kijk wat ik voor moois in mijn brievenbus vond helemaal vanuit Schotland........
Een prachtige streng van Jam's eigen gesponnen wol 
49% Shetland, 34% BFL en 17% Cheviot
En oh, zo zacht.........😍

En ook nog 1 prachtige ceramic knoop die Jam's moeder maakt.
Helemaal blij mee.
Ook zo gaaf om wat van haar eigen wol in handen te kunnen hebben en voelen want ja even een ritje naar Schotland zit er niet zomaar even in natuurlijk.


De knoop ik ook prachtig ze drukt de planten in de keramiek en ik vermoed dat ze ze daarna inschilderd. Dus de knopen gaan ook met de seizoenen mee want het is maar net wat ze voor planten kan vinden waar ze dit mee kan doen.

Daar gaan we eens even hele mooie projectjes voor bedenken..........


Moeder natuur had vannacht ook een heel mooi projectje.................
het versieren van de ruiten van mijn auto en ik vermoed niet alleen die van mij ;-)
Zonde om er weer af te halen maar je het rijdt zo vervelend als je het niet doet.........

Geen opmerkingen: