woensdag 14 november 2018

Dagje rust 18 juni 2018

Vandaag is het wat minder uitnodigend buiten.
Het stormt, af en toe een bui.......

Dus ik blijf binnen, haak stug door aan mijn Poppies terwijl ik de series van Shetland nog eens bekijk, leuk......dat kijkt heel anders nu je plekken herkent waar je bent geweest.


ik krijg zelfs een filmpje te zien van een trouwerij waar de kinderen van Janice op te zien zijn, ze waren toen nog een stuk jonger en mochten figureren in de serie.
vanaf 1:14 zijn ze te zien met de bezems.
Als ze over de brug lopen op 2:05 aan het einde van de brug aan de rechterkant zit ik nu......grappig om zo te zien.


Aangezien ik geen binnenmens ben en het smiddags toch wat opknapt en ik vind dat ik een lekkere  lunch verdien rij ik naar Mac Kenzies.


Eiland Mousa


Mousa Broch



Geweldig die woeste golven.......


MacKenzies Farmshop & Cafe altijd goed en gezellig met een leuk winkeltje met ook gewone etenswaren maar dus ook een Cafe waar je een heerlijke maaltijd kan krijgen maar ook hele lekkere taartjes.


Je zou het zo niet zeggen dat het zo een gezellige plek is, het lijkt eigenlijk gewoon een loods.
Maar er staan altijd wel auto's op de parkeerplaats als je langsrijd.


En als je dan de binnenkant bekijkt is dat ook niet zo gek..........
en een geweldig uitzicht.......

Natuurlijk neem ik ook nog een lekker taartje mee voor 'savonds bij de koffie.



Geen opmerkingen: