vrijdag 16 november 2018

Clickimin Broch Lerwick 21 juni 2018

Ik heb nog 2 dagen voordat ik Shetland weer moet verlaten met pijn in mijn hart.
Ik heb dus nog een paar boodschapjes nodig voor dadelijk weer onderweg en wil nog een paar boeken kopen dus ik rij eerst naar Tesco's een grote supermarkt in Lerwick.
Ik zie dat hier vlakbij Clickimin Broch lig dus besluit om er even naartoe te lopen.










Ik vind het altijd heel speciaal om in zulke 'gebouwen' te staan van zoveel jaar geleden en je voor te stellen hoe dat geweest moet zijn.


Ik rij nog even naar de Knab tenministe nadat ik eerst verkeerd op een hobbelig zand/puin pad terecht kom en eindig bij de koeien hahaha maar met best weer mooi uitzicht.



Ik doe een kleine wandeling en geniet van het uitzicht op Bressay rustig uit de wind zittend op een bankje maar ben vandaag toch wel blij met mijn winterjas die ik heb meegenomen op mijn zomer vakantie ;-)


Op de terugweg rij ik nog even langs het Shetland museum and Archives en haal de Woolweek anual van vorig jaar, het gratis patroon en het programma boekje van dit jaar en dat hele mooie boek van Susan Crawford. Tja je moet jezelf af en toe verwennen toch.......?



Op weg naar Burra wordt ik nog getrakteerd op dit uitzicht.

Zucht nog 2 dagen te gaan...............

Geen opmerkingen: