vrijdag 23 augustus 2013

Inspiratie

Vorige week was de nieuwe Verena weer binnen gekomen. Wat een mooie dingen weer allemaal!!!

 
Vooral de Jacquard patronen vind ik helemaal super!!
Er staan ook een boel, kussens, plaids en zelfs een vloerkleed in.
Voor de mannen ook weer genoeg......
 
Ik vond bij Patons ook nog een mooi patroon voor wanten.
 
 
 
 Mocht je nog niet ingeschreven staan, even doen en dan heb je weer een boel gratis patronen.
 
Ook deze vond ik nog na wat surf werk.......
 
@ kungen & majkis
 
 
Ze heeft 2 bestaande patronen gecombineerd en deze kwam eruit ik vind m wel 'cool'.
Niet voor mezelf maar misschien meer voor die 2 meiden of tieners ofzo.
Ook dit is een gratis patroon en vind je hier.
Ze heeft 'm ook in knal roze gemaakt.
 
Het patroon staat ook beschreven in het engels gelukkig maar want mijn zweeds is niet zo goed. ;-)
 
 
 
 Op een rommelmarkt kwam ik een oud Diana handwerkmagazine tegen en daar stonden deze leuke poppen in. Wie ook gek is van de Fraggles en ook graag het patroon willen hebben.... stuur me maar een mailtje.
 
Al die nieuwe bolletjes en al die nieuwe paronen.......inspiratie genoeg (zucht) nu nog een heleboel tijd.......!!!
Wie weet waar ze dat verkopen?

1 opmerking:

Fia zei

Hallo Marbada...

Via de blog van Gulle aarde kwam ik bij jou en las dat je fibromyalgie heb...ik dus ook al vanaf mijn jeugd...
Je heb een leuke gezellige blog en ik heb me aangemeld bij je...hoop dat je ook eens bij mij komt kijken..

hart,gr Fia