woensdag 6 februari 2013

Weekendje weg

Een tijdje geleden had ik kaartjes gekregen/gewonnen voor Plopsa Coevorden. Dat is ongeveer 3 uur rijden van ons en dan met 3 ieniemini's is dat te lang dus besloot ik dat we er ook een weekendje van konden maken. Dus vrijdag in optocht richting Epe waar we 2 huisjes hadden gehuurd bij Bospark de Schaapskooi. 's Avonds zijn de papa's en mama's eerst met grut gaan zwemmen, zo kon oma een lekkere pan soep maken en alles klaarzetten om na de zwempartij heerlijk te eten en daarna lekker gezellig te borrelen en sterke verhalen te vertellen en aan te horen.

De meiden hadden een heerlijke en ook geweldig mooie taart gemaakt. Helaas dacht ik pas na het mes in de taart te hebben gezet dat ik 'm nog niet gefotografeerd had. De bloemetjes waren lila en dat valt nooit goed te fotograferen, hij was 10x mooier dan hier op de foto's. Hier en daar miste er wel een balletje of bloempje want B2 kon er maar niet van af blijven terwijl hij in de maak was..... haha.



Je ziet dat de verjaars cadeautjes in ieder geval goed gebruikt worden.

Zaterdag zijn we naar Plopsa land gegaan waar ze het ook allemaal prima naar hun zin hebben gehad, zelfs B een groot kind van 26 jaar is nog steeds gek van de ballenbak zoals je hier kunt zien.... of is hij gewoon een beetje gek??....hmmm



Allerlei attracties die zoals je kunt zien soms ook best hard gaan en dit alles, tenminste het meeste, gewoon binnen dus heel geschikt voor een winters uitje.


 B2 had liever de grote pop Bumba dan de echte bewegende.


 Op een afstandje is 'ie heel leuk en in het theater enzo maar zo dicht bij ......... 


B1 vloog van het ene naar het andere en wel 10x in de botsauto's "ik ga wéér hoor oma"


en zelfs mijn grote "kinderen" hebben zich prima vermaakt in de draaimolen, achtbaan en meters hoge en lange glijbaan.  Wie het eerst beneden was, wie het verste doorgleed en dan weer als een speer renndend die trap op. Helaas kon ik niet meedoen want ik kan nog steeds niet echt zitten........ balen!! 

Alleen voor G was het iets minder hij kan nu net zo lekker kruipen en klimmen en tja dat is niet zo handig daar dus die heeft de meeste tijd in de wagen moeten zitten en dat vond hij toch iets minder geslaagd. Hij heeft nog wel even lekker geschommeld, echt een schommel voor ieniemini's, dat vond hij heerlijk. Big Smile!!


De foto's zijn niet echt geweldig vanwege het licht en alles wat beweegt was het echt lastig fotograferen daar.

Terug in het huisje was het die avond een stuk rustiger dan de avond daarvoor, iedereen was toch wel uitgeteld en afgedraaid. B1 viel na de frietjes, op de bank al in slaap.

Zondag zijn de kinderen, na een gezellig uitgebreid ontbijt, 's middags weer naar huis gegaan. Ik wilde graag nog een lekkere boswandeling maken maar tegen de tijd dat ik klaar was met het huisje schoonmaken regende het en was het behoorlijk guur buiten dus ook maar op het gemak naar huis gereden.
Al met al een geslaagd en gezellig weekend.

1 opmerking:

Unknown zei

Dat ziet er heel gezellig uit, jullie hebben het fijn gehad met elkaar, jammer voor jouw dat je wandeling niet doorging, maar dat maak je vast eze week weer goed als je van wandelen houdt
Fijne dag verder Tineke
bollies53.blogspot.com