woensdag 26 december 2012

Tijd

Tja de tijd gaat zo snel, zo zitten we alweer bijna 1,5 maand verder. Van Bloggen en handwerken kwam niet veel want vaders had veel verzorging en sturing nodig.
Precies op het goede moment kregen we te horen dat er begin december een kamertje vrij zou komen voor vaders in het Verpleeghuis. Dus hebben we hem net voor de Sinterklaas verhuisd naar zijn nieuwe kamer, hij was er erg blij mee want nu was er altijd iemand. Hij woont daar met 5 andere clienten en zijn er 1 a 2 begeleiders. Gelukkig ook nog in het verpleeghuis waar hij graag naar toe wilde. Dus dit was voor alle partijen een welkom sinterklaas kadootje.




Wel heb ik nog voor z'n tafelgenoten als bedankje nog wat sterren gehaakt en deze bij de kerstkaartjes gestopt
Ik had om mezelf te verwennen nog wat handwerkboekjes gekocht waaronder de Burda Creatief waar allemaal leuke zelfmaak kerstideetjes in stonden. Ook deze sterren dus. Ik heb ze gemaakt van Zeemans Sparkle en met suikerwater gesteven. Ik heb bij deze een 'passende' haaknaald gebruikt maar wil ze ook nog met een grotere maat haaknaald proberen. Dan worden ze dus nog groter en iets meer kant-achtig verwacht ik. 




foto uit Burda Creatief

1 opmerking:

Doortje Dartel zei

Dat zijn leuke sterren zeg! In een maat groter zullen ze vast ook mooi zijn. Je krijgt vaak weer een ander effect.