woensdag 30 juni 2010

Laatste dagje



We hebben hier in de buurt een schitterend recreatieterrein genaamd "de Piet" een stuk aan het Veerse meer. Daar heb ik de afgelopen dagen nog gezeten met de vouwwagen. Vriendjelief moest al weer aan de arbeid dus die kwam dan tegen de avond ook die kant op.


Gisteren is moeders ook nog mee geweest en vaders en vriendjelief aan het einde van de middag nog gekomen. Ik vind het zo heerlijk dat ik die mogelijkheid heb. Lekker relaxen af en toe een bakje koffie zetten en dan natuurlijk 's avonds koken dat is weer het voordeel van de vw meenemen en dan zo rond een uur of half 10 weer naar huis want voor zonsondergang moet je daar weg zijn. Heerlijk om op deze manier het vakantiegevoel nog een beetje te kunnen rekken.



Ik vertelde dat ik van de keer geen afmaak spullen mee zou nemen op vakantie maar bolletjes wol om babykleertjes te maken voor klein kind. Dit is de productie van deze vakantie.

  • 1 vestje van royaal v.d. Zeeman uit de Ideal Layette frans breitijdschrift, staan altijd erg leuke dingen in (moet ik nog verder afwerken)
  • 1 paar slofjes van dikke katoen (rood/creme)
  • 1 paar slofjes van baby soft van de Zeeman
  • 1 paar sokjes van een restje sokken wol bruin gemeleerd
  • 1 paar sokjes van 6ply "noorse"sokkenwol
  • 2 slabben 1 met een aap en 1 met een koe (kun je hier en hier vinden) ik kwam deze tegen op ravelry

Dus ik heb mijn best gedaan nu staan er nog een paar slofjes op de pennen van deze wol, de denimblauw met beige versie.


Elk jaar als ik terugkom van mijn vakantie is mijn tuin compleet ontploft zo ook van het jaar weer, zoals je ziet is er weinig grind en/of looppad meer over. Het enige wat het begeeft zijn de potten omdat zoonlief doodgewoon vergeet om ze water te geven of dat hij denkt dat 1x in de 3 weken wel voldoende is, helaas.


Vandaag is mijn laatste dagje van mijn vakantie dus wat orde scheppen in de vakantie chaos. Voor de 2e keer natuurlijk weer een behoorlijke was al is het deze keer wat minder vanwege het mooie weer van de afgelopen week. Alle losse rommel weer een plekje geven en natuurlijk de ontplofte tuin weer een beetje fatsoeneren. Ik ben dus vandaag nog wel even zoet.

Geen opmerkingen: