zaterdag 25 april 2009

Mandala's

Mariecus heeft me hier weer toe aan gezet..... het was al lang geleden maar het blijft OOK heerlijk om te maken. Bedankt Mariecus voor het duwtje!!


"Eenzaam..........."

.........lig ik op het strand,
gespleten wereld,
half in zee, half aan land.

Volop voorjaar aan de kust,
zilte bloemengeuren,
de nu nog weldadige rust.

Nieuwe lijn,
opnieuw op weg,
naar het all - één zijn.



She encouraged me to make some mandala's again,
so I did.This one is called "Lonely..."
(try to tanslate it)
....Lying on the beach,
split world,
land and sea half of each.

on the coast spring is everywhere,
salty flowers smells,
still peaceful silence in the air.

Again to see,
back on the/my path,
to be all me.

4 opmerkingen:

hannah zei

Wat een prachtige mandala! Het gedicht er bij maakt het helemaal af.

Creative Chaos zei

Ontzettend mooi !!!
Patti xx

MariecusBruyn zei

Prachtig gedaan, zeg!
blij dat ik je dat duwtje geven kon :)
Nu kan ik hier bij jou ook genieten van woord en beeld dat zo wonderbaarlijk bij elkaar past.

Martine zei

waw, zo mooi!