maandag 6 april 2009

Vakantiehuistuin / Holidayhomegarden

Ik heb de luxe van een "Vakantiehuis" ..... mijn vriend heeft zijn eigen onderkomen en daar mag ik af en toe ook tekeer gaan wat betreft de inrichting. Zo ook van de tuin, dus eigenlijk heb ik 2 tuinen, geweldig toch?? Van het weekend mocht ik daar weer van al het moois genieten .......

een ster-magnolia die net open ging,

een schitterende witte Helleborus vol met bloemen.
Hij wilde graag een "eet"-tuin dus er staat heel veel fruit, kruiden en eetbare bloemen in e.d.
Zo ook deze mini-nectarine in bloesem.

En als we de kans krijgen van de vogels zullen we genoeg aalbessen hebben van het jaar om van te smullen.

I've the luxury of a "Holiday-home". My friend has his own place and once in a while I'm allowed to take care for the facilities in the house but also in the garden. So I've got 2 gardens, great ain't it??
This weekend I was there again to enjoy all the beauty ....... and beaty there was, see the pictures. He wanted a delicious garden so its full of fruit, herbs and edible flowers.

Geen opmerkingen: