zondag 15 februari 2009

Heel Voorzichtig...../ Very Carefully.........


komt de tuin weer tot leven. De sneeuwklokjes komen weer voorzichtig te voorschijn en ook de kerstrozen die het niet zo zien zitten dit jaar proberen ook weer wat kleur te brengen. Normaal zijn dit hele bossen en vol met bloemen maar dit jaar zijn ze erg zielig.
Ik heb een aantal soorten maar allemaal zijn ze enigzins depressief.



the garden is becoming alive. Snowdrops are carefully coming out and the Helleborus are not that enthousiastic this year and try to bring some colour by one flower. Normally the plants are really big with lots of flowers but this year they are a bit down.

Maar gisteren heb ik weer heerlijk in mijn hoekje in het zonnetje kunnen zitten, vitamientjes vangen. En natuurlijk verder aan al het breiwerk. Het dekentje is nu ongeveer op de helft.
Dus ik heb nog een stukje te gaan.


Yesterday it was possible to sit in my corner in the garden. Enjoying the sun and my knittings.
The Heart - Blankie is now halfway I think, so another half to go.

4 opmerkingen:

MariecusBruyn zei

Heerlijk, hè, dat vroege voorjaar. En die dosis zonneschijn kunnen we allemaal wel goed gebruiken denk ik, ik toch wel :)
Je spreitje vlot goed. Daar gaat een kindje veel plezier aan beleven!

Anoniem zei

Wauw wat ziet het er prachtig uit
groetjes van ons Marianneke

Anoniem zei

Wat wordt dat dekentje schattig!

Anoniem zei

Heerlijk hè, als dat voorjaar weer om de hoek gluurt. Helaas weer verdreven door regen maar je voelt gewoon dat het wat minder koud is. Ook bij mij staan de sneeuwklokjes alweer te bloeien. Kan niet wachten totdat alles weer gaat uitlopen.