zondag 30 december 2007

1 van de 4

1 van de 4 paar sokken is af , nog 3 paar te gaan. Tenminste voor wat er op de pennen staat.



Ze zijn gemaakt van
Regia "crazy color"
6 draads.

nld 3,5mm en in 2-2 kabel



Er zullen er vast nog wel veel meer volgen want ze zitten heerlijk. Lekker warm en je kan er op schaatsen!!! Dat is wel even oppassen, ze zijn wel erg glad op de parketvloer.

Zoals je ziet heb ik van de keer geen "twin" gemaakt maar de volgende keer ga ik toch weer op zoek naar hetzelfde kleurpatroon want ik vind net of het nu 2 sokken zijn die niet bij elkaar horen. Maar goed, ik heb nog 1 bol over misschien koop ik er nog wel een bol bij en brei ik er nog 2 maar dan passend bij deze zodat ik toch gewoon 2 twins heb.


deze staan nog op de pennen.............



Het viel nog mee de Fabel "candy mix" van Drops stond nog niet eens op de pennen.........

en de lace van onbekend merk .......ik weet niet eens meer hoe ik eraan kom die haal ik denk ik maar weer uit. Het is geen moeilijk patroon maar je moet ze gewoon meteen afmaken en nu zit er iedere keer een maand tussen en weet ik eigenlijk niet meer waar ik ben gebleven. Ze zijn geloof ik ook wat wijd.

Geen opmerkingen: