vrijdag 8 september 2017

Vakantie

Nu was het niet alleen kommer&kwel, dood&verderf en ellende.

Aangezien ik positief ben ingesteld en al 2x een burn-out heb gehad weet ik dus heel goed dat ik af en toe ook op pad moet en leuke dingen doen om er wat van te maken.


Dus vierde ik Carnaval met m'n grote vriend(en)
en dat terwijl ik helemaal niet van Carnaval houdt.


Ging ik naar de heksenschool op Tiengemeten met Grote vriend en z'n mama


Ging ik op pad met m'n grote Liefde's.


Trok ik erop uit om mooie plaatjes te schieten.


Vertrok ik in m'n uppie op vakantie 
de eerste week naar Bretagne, in de Morbihan,


om daarna een week op Jersey te
logeren bij Durell wildlife. 


Om een paar weken later nog een weekje te pakken in Normandie op de camping met grote vriend en z'n mama.


En had ik nog 3 optredens met de band 'Slither' op Schouwen-Duiveland.

Je ziet dus ook genoeg leuke dingen waar ik ondanks alles toch van heb kunnen genieten.


2 opmerkingen:

mijnbreiwereld zei

Ik vind het heel fijn voor je dat je ondanks de grote ellende toch nog van velerlei dingen had kunnen genieten. Ik las je bericht van gisteren en wist niet zo goed hoe ik hierop zal reageren. Ik wilde heel graag en reactie plaatsen maar wat schrijf je dan, als je zelf helemaal in de put zit.
Ik kreeg het idee je bericht was door en voor mij geschreven. Alleen dat het bij mij wel zo is dat ik nu weer van het breien kan genieten en mij ook hierin helemaal kwijt kan.

Ik wens je van harte het allerbeste.

En warme groet van Octavia

Marbada zei

Octavia ik wens je hetzelfde en ik hoop dat je wat gehad hebt aan mijn post. Je ziet je bent niet alleen. Hopelijk gaan de komende posts een inspiratie voor je zijn.