zaterdag 22 maart 2014

Alweer van alles.......

 En zo is er opeens al weer een week voorbij.
Met heel veel werken maar ook wel heel veel genieten.
Natuurlijk met de stoere tuinman, ook samen met R, maar ook in m'n uppie.


Zo was het de afgelopen weken 'de Restaurantweken' en had ik ons ingeschreven om te gaan dineren bij 'De Kleine Toren van Baarland'. Een heel sjiek en mooi restaurant welke gevestigd is in een voormalig (gereformeerde) kerk. We hebben daar genoten van een heerlijk 4 gangen diner en natuurlijk ook van al het moois daar in het kerkje. Het is zeker voor herhaling vatbaar (maar niet te vaak want dan ga ik failliet), ze hebben er ook een heerlijke high tea en high wine........


Donderdag was het natuurlijk geweldig weer met 19 gr...........
Ik heb toen mijn werkmiddag veruild naar een werkavond (heerlijk dat dat kan) en heb 's middags lekker m'n boek uitgelezen en genoten van het zonnetje en een heerlijk wijntje.
Ook high wine maar dan thuis.


Natuurlijk breide ik ook nog verder aan mijn simpele shawl.
Er is nu bijna 1 bol op en heb ik zo'n 360st op de naald staan.
Ik twijfel nog een beetje maar ik denk dat ik maar stug verder brei, eigenlijk vind ik hem zo nog een beetje te kort dus op naar bol 2.


 En dan opeens is het alweer zaterdag..........en ren ik alle dingen weer na die ik nog moet doen en geloof me dat is een aardige lijst.

Nu stond er ook op dat lijstje dat het rommelmarkt was in een dorpje vlakbij dus daar ben ik natuurlijk even gaan neuzen....


En dat was niet voor niets.......
Ik vond daar dit mooie spinnewiel. Ik ga het eens helemaal nakijken en dan kijken welke het lekkerste werkt en dan kan er 1 weer op het internet. Ook zat er bij deze een originele haspel bij van Louet.


Nog een heerlijke serie boeken bestaande uit 10 delen(2perboek)


Deze natuurgids voor kinderen. 
Maar ook heel leuk voor ikke.........


En voor de stoere tuinman nog wat gereedschap omdat ik het echte spul toch wel iets te gevaarlijk vind maar hij niet zo........

Voor de rest al weer aardig wat van mijn lijstje kunnen schrappen en morgen is er weer een dag.....
Fijn weekend verder, geniet ervan...... ;-)



2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat gaaf dat je dat spinnewiel gevonden hebt, super zeg!!! Ben bijna een beetje jaloers, ha ha! Echt een gave vondst! Die boeken heb ik vroeger ook wel eens gelezen, maar ik ben niet verder gekomen dan deel 4 of 5 geloof ik... ;) Hee, fijne zondag en groetjes!!

Creative Chaos zei

Hai marbada , jee , wat een kleurenpracht word die sjawl , ik begin er gewoon van te kwijlen !! Schitterend !!
Thanks voor je complimentje !!
Patti xx