vrijdag 7 februari 2014

Koffie boontjes

Ik breide een paar maanden geleden een paar sokken voor een collegaatje als bedankje.
Ze vind ze zo lekker dragen dat ze nog een paar wil. 


Ik bestelde 2 bollen 'Garden effects' van Regia voor haar. 
Van de week heb ik de eerste sok opgezet in het koffieboontjes patroon. 
Het zijn echt supermooie kleuren die niet te vangen zijn op foto.


Net als deze kleuren.
Onderweg speciaal gestopt om foto's te maken, de lucht was zo geweldig mooi aan kleuren


Ook deze kleuren heb ik niet zo kunnen vangen zoals ze waren.........
helaas.
Maar ik vond het wel een cadeautje!!

2 opmerkingen:

hobbyloes zei

Wat zijn dat leuke sokken, de koffieboontjes breide mijn moeder ook altijd in de vele paren sokken die ze heeft gebreid.
Je foto's zijn prachtig, onvoorstelbare mooie luchten zijn er en jouw plaatjes komen er dichtbij.
gr. Loes

Noni zei

Waaaaauw...prachtige foto's :)