dinsdag 3 september 2013

Photo Challenge

Ik kwam bij De Sierkip   en Tine Being my own Hero) en Elisse(bij gebrek aan beter) de Photo Challenge tegen, geen idee of ik het volhoudt om elke dag een foto te maken (meestal doe ik dat sowieso wel) maar we gaan eens zien of ik er toch iedere keer 1 af kan strepen. Ik loop natuurlijk al 2 dagen achter maar mocht toch nog mee doen en aangezien ik van t weekend ook wat foto's heb gemaakt zullen we een kijken of daar wat bij zit waarmee ik aan een thema kan voldoen.

 
Hmmm ik heb genoeg mooie foto's van het weekend maar niet mooi genoeg om hiervoor te gebruiken of ik heb ze hier al op het blog gezet dus ik moet gewoon even wat inhalen...
 
Ik vind het erg leuk en heb er zin in want ik deed op het moment niet meer zoveel met het fotograferen en nu moet ik er weer over nadenken.
 
Ben benieuwd, ook hoe de andere die meedoen naar dingen kijken.
 
 
 
Deze is voor vandaag:
 
Nr 1 LensFlares
Ik heb wel eens mooiere gemaakt maar ach misschien kan ik m nog een keer omwisselen.
 
Onder het eten scheen het zonnetje nog net een beetje door de bomen.
Het gaat trouwens nu wel heel snel, nog niet zo lang geleden stond ie nog in die kleine lege ruimte bovenin. )-;