woensdag 18 september 2013

Photo Challenge 12, t/m 16


 
#12 Warme kleuren
Dit is een Oosterse Karmozijnbes die zomaar in mijn tuin op kwam.
Helaas is tie hier al niet meer zo mooi maar het is een geweldig gezicht hoe de aren van onder naar boven verkleuren van licht groen naar donkerpaars en de knalroze steeltjes. Zulke mooie kleuren!
En de vogels vinden ze heerlijk!!

#13 Zelf portret
 
Dit vind ik altijd zo lastig, ikzelf op de foto........deze kan net....


#14 Panorama
Dit is op een van mijn wandelingen die tegenwoordig vele malen langer duren dan normaal,
geen idee hoe dat nu toch komt... ;-)

#15 Net wakker
 Net uit bed met een lekker kopje koffie in het ochtendzonnetje wat heerlijk naar binnen scheen in mijn woonkamertje.
 
#16 Vloeibaar
Heerlijk vind ik dat als ik 's middags thuiskom en het zonnetje staat nog net op het terras, wit wijntje erbij en dan nog even genieten van de laatste zonnestralen.
Met een tijdschrift of haak-/brei-werkje.
Nu is het de afgelopen week niet echt terras weer helaas maar komend weekend zou het weer beter worden......dus duimen maar.

 
Nog een paar te gaan.......
 

 

1 opmerking:

Melissa zei

Je staat anders goed op je foto hoor! :)