vrijdag 11 januari 2013

De 2e Col


De tweede is ook klaar, niet naar mijn zin maar A is er blij mee.

Ik was helaas niet zo blij met de wol. De bollen die ik heb gekregen zaten vol knopen, verkleurde stukjes en gebroken twijndraden...........
Ik heb hierover een mailtje gestuurd en gisteren werd hierop gereageerd door De Bondt B.V. Zij waren er ook niet blij mee en gingen zeker met de fabrikant praten. Dus ipv 1 bol had ik 4 bolletjes want ik heb een hekel aan knoopjes in mijn wol en ipv 3 collen had ik er nu maar 2. Want voor een col van 80x40 is 1 bol niet genoeg en die kleine bolletjes kon ik ook niet echt gebruiken. Dus hij is niet zo mooi geworden dan dat ik zou willen met al die draden die weer afgehecht moesten worden. De Bondt B.V. bood aan om 2 nieuwe bollen te sturen om het een beetje goed te maken. Ik heb nog geen idee welke kleuren ik krijg maar ik heb gekozen voor lekkere felle kleurtjes, nu maar hopen dat die nog bij hun op de planken lagen.

Deze narcisjes stonden buiten al heel mooi te zijn, aangezien ik op dit moment nog niet veel buiten ben heb ik ze naar binnen gehaald zodat ik er volop van kan genieten.

1 opmerking:

Doortje Dartel zei

Dat is balen van die wol zeg! Ik hoop dat je een paar mooie bollen voor terug krijgt. De col is wel leuk geworden, lekker vrolijk van kleur.