donderdag 1 mei 2008

Ierland / Ireland

Dit was mijn onderkomen vorige week.


Vanwege mijn nieuwe baan moest ik mijn vakantie uren bij mijn huidige baan opmaken.

Erg he??? ;-)

Aangezien het best veel uren waren heb ik ervoor gekozen om toch lekker op vakantie te gaan i.p.v. thuis te blijven. (Een kadootje voor mezelf) En ben ik afgereisd naar Castletownbere in Ierland. Een cottage op Tirnahilane.

-------------

Because I have a new job I had to use my holiday-hours of my rescent job. So I planned to go on holiday to Castletownbere in Ireland.(A little present to myself) I had a cottage on Tirnahilane.

It's magnificent out there, I did a lot of waymarked walks and enjoyed it very very much. The only thing you hear is nature; the wind, the birds and the sea.............. Allthough they say it always rains in Ireland the weather was really nice and the Irish people are so friendly.



Het is er schitterend!! Ik heb veel gewandeld en verschrikkelijk genoten. Wanneer je zo in die ruige natuur loopt voel je je zo Levend!! Het is er zo rustig, het enige wat je hoort is de natuur; de vogels, de wind, de zee .............. En de Ieren zijn zo lief, zo gastvrij en behulpzaam. Ondanks dat ze altijd zeggen dat het in Ierland altijd slecht weer is heb ik deze week heerlijk weer gehad op 1 middag regen en 1 dagje mist na. Het enige wat ik anders zou doen is dat ik de volgende keer een auto huur. Je kan daar eigenlijk niet zonder, openbaar vervoer is er nauwelijks.


Ik heb niet zoveel gebreid maar heb toch nog een paar slofjes voor Dante gemaakt van een restje wol. De witte had ik de week daarvoor al gebreid.
---------------------------



I didn't do a lot of knitting but I made Dante some more booties. I knitted the white's a week before.


Ook heb ik bijna 1 spiegelsok af. Van Drops design "Fabel" genaamd candy . Hij is net iets te klein dus zal er nog 1 cm bij moeten breien en de teen overnieuw.

------------------------

I also nearly finished one mirrorsock of Drops design "Fabel" with the collour called candy. Its a bit to small so I have to make it 1 cm longer.

1 opmerking:

Anoniem zei

Wat een leuk huisje! Wat een vreselijke manier om vakantieuren op te maken zeg ;-)