zondag 27 januari 2008

Roze/Pink

soms vind ik roze heel mooi....... zoals bij deze zonsondergang
Schitterend gewoon!!!



Sometimes I love pink...........as for instance in this sunset.
Just magnificient!!!


maar soms...................
but sometimes...............

dan vind ik het Verschrikkelijk zoals bij dit peuter-overslag-vestje

Ik heb het al een aantal keren uit moeten halen...... degene waarvoor ik het maak, wacht al heel lang!!! Ook dat werkt dan dus niet mee. Ik vind het een ramp en moet mezelf er echt toe zetten dat ik het nu af ga maken.


En nog vervelender .................Peuters groeien!!! Ja ja ik heb het al een maat vergroot.


I just Hate it.............this baby-crossover-cardigan is a real disaster. I frogged it several times en someone is waiting a real long time now!!! Yes, I already made it one size bigger.
I hope I can finish it really quick now.

Geen opmerkingen: