woensdag 9 januari 2008

Nieuwe Voorraad


Ik heb vandaag weer een aantal vuilniszakken vol met wol opgehaald bij Jannie. Deze hadden we gekregen voor Kika.
Ik zoek deze uit maak er pakketten van sla het op in doosjes en deze gaan weer naar mensen die voor ons breien.
Er zitten vaak hele leuke garens tussen die je gelijk weer inspireren. Zo was dat ook bij deze.

Ik keek eventjes wat er allemaal inzat en kwam toen deze tegen ........heel leuk grof garen die volgens mij perfect kleurt bij het bruine beertje.


Ik kon het dus niet laten om het uit te proberen en een nieuw modelletje van te maken.
En wat patroontjes aangaat ........... geen probleem mijn hoofd zit vol met ideeën en modellen.

We got a lot yarn for Kika, its an organisation who are doing researches for better cures and treatments for children with cancer.(children cancerfree). They are selling bears to collect money for those researches. We're knitting clothes for the bears to collect even more.

There's a lot lovely yarn in these bags with stash that inspires you right away. So did this yarn and I had to start a new sweater for one of the brown bears.

2 opmerkingen:

heppiehaakster zei

ziet er leuk uit dat garen.
binnenkort heb ik weer tijd om wat kleertjes voor kika te maken. maar moet eerst een vest af maken, die ligt er namelijk al maanden.

Marbada zei

eerst je vest!!!
het is ook niet in het aangenomene he!! Gewoon wanneer je weer inspiratie en zin hebt om klein spul te maken........
groetjes aan J