vrijdag 4 december 2015

Oh jeeee.....

Tja ik vond het tijd om mijn blog weer eens te veranderen, het is tenslotte al weer bijna Yule/Kerst......
Whhhaaaattt ....... Yule/Kerst.........????


Mijn laatste Blog is van 18 september......... 
en het is niet dat ik stil in een hoekje zit hoor......
Ik zal snel weer eens wat berichtjes posten hier want ik ben weer met 1001 dingen bezig.


Niet mijn huiskamer hoor ....... was het maar waar al zo klaar en opgeruimd voor Yule!!
Maar het is wel de bedoeling om van het jaar een lekker rood/wit Yule-/kerst-huis te maken.
Die kerster heb ik wel ;-) en die hangt bijna....!!! De stof voor de geblokte kussentjes ligt ook al te wachten samen met nog een leuk stofje met herten silhouetten. En maandag ga ik samen met m'n stoere tuinman om een boom. En hij is helemaal gek van kerstlampjes!!

Heerlijk, ik heb er zin in!

Queen of Yule by Willow Dawn


2 opmerkingen:

Villa Zeezicht zei

Hee.. fijn dat je er weer bent! Ik heb je gemist!! Heerlijk om alvast in Yule stemming te komen. Hier ook hoor ;o) Veel plezier met de voorbereidingen en wie weet tot op de spinmiddag! Lieve groet!!

DagelijkseOnzinDingen zei

Wat gezellig dat je weer terug bent en ik kijk uit naar de komende blogjes met alle voorbereidingen!