zondag 4 januari 2015

Terugkieken

Voor iedereen natuurlijk de allerbeste wensen, een leuk, gezellig, creatief, relaxed en een heel fijn jaar.

Ik kwam op verschillende blogs een terugblik van het afgelopen jaar tegen en vond dat wel een leuk idee. Het leuke is dat als je al je foto's en logjes terugkijkt ziet wat voor leuke dingen je allemaal gedaan en gemaakt heb.


De dingen die ik maakte vanuit de natuur en mijn eigen tuin.


De dingen die ik haakte en breide het afgelopen jaar en dan heb ik ze niet allemaal.


De dingen die ik allemaal gevilt gekaard en gesponnen heb.

Dan heb ik nog niet alle uitstapjes gehad enz enz .......
Ik weet wel dat ik vorig jaar best een heel leuk jaar gehad heb.....
Weer nieuwe hobby's erbij, nieuwe hele lieve mensen ontmoet.

Ik hoop dat dit jaar net zo leuk of nog leuker gaat worden.


1 opmerking:

petronille zei

Je hebt leuke dingen (mee)gemaakt! Ik wens je veel geluk, een goede gezondheid en veel creativiteit toe in dit nieuwe jaar. Groeten Petra