zondag 9 oktober 2011

Herfst


En dan is het opeens herfst na een nog heerlijk warme week met heerlijk warme avonden.
Nog lekker een weekje buiten kunnen eten en 's avonds met een kampvuurtje en een wijntje nog even nagenieten van de zomer...........
Maar nu moeten we dan toch echt  onszelf binnen vermaken. Niet dat ik daar moeite mee heb...


Vorige week had ik een feestje in Veenendaal, waar ik ook nog tijd had om even langs de winkels te gaan. Bij de Euroland kwam ik deze wol tegen.
Pingouin Pingo Flammé voor € 2,50 p/st. Ik was gelijk weg van de kleurtjes en nam 6 bollen mee voor een poncho. Waar ik dus verschrikkelijk tekort aan kwam en gelukkig hadden ze bij de Euroland in Dordrecht dezelfde liggen, zelfs hetzelfde verfbad dus heb ik er nog 6 bijgekocht.


Ik ben bij de hals begonnen omdat ik geen idee had hoeveel wol ik nodig zou hebben.
Een ding is wel duidelijk hij is heerlijk warm. Nu nog even bepalen hoe lang ik 'm wil hebben. Hij lijkt op dit moment niet eens op een poncho maar meer op een hobbezak, het vervelende is dat het lastig is om te zien hoe t wordt met al die steken opeen gepropt. Dus af en toe moet ik een gedeelte op een draad zetten om te kijken hoe hij valt. Hij breit wel supersnel op nld 10.
Mooie kleuren he??

4 opmerkingen:

Caroline zei

Wat een gezellige website heb je. Ik ben ermee gestopt, ook doordat er nu zoveel problemen zijn bij web.log door de migratie.
groetjes

Marbada zei

zonde, altijd leuk om andermans werk te bekijken. Dan start je toch een nieuwe op bij blogspot.

Unknown zei

ik lees dat u in het verleden wol had Pingouin, pingo flammE.
MIJ IS HET ZELFDE OVERKOMEN OOK TE WEINIG, WANT HET BREID ABSOLUUT NIET UIT. HEEFT U ER NOG IETS VAN. IK KOM NET IETS TEKORT.IK ZOU HET DAN HEEL GRAAG VAN U OVERNEMEN GRAAG BERICHTJE TERUG , BIJ VOORBAAT DANK , GR. dINY.

Wolletjes Paradijs zei

Diny, Ik heb hier nog wat bollen van liggen. Kijk maar even op Marktplaats onder de naam garen en wol outlet.