woensdag 26 november 2008

Breien...??? / Knitting...???

wat was dat ook al weer .........mmmm ow ja daar zijn al die bollen wol voor hier in mijn kamer en al die pennen.
Van 't weekend geen seconde aan gedacht, wist eigenlijk niet eens meer dat 't bestond.


What's that??? Aha thats what all the skeins are for wich are lying around here.
This weekend I only did sing, sing, listen and ......yes indeed sing!!!

Ik heb alleen maar gezongen, gezongen, geluisterd, en.......... ja inderdaad gezongen!!!

Ik heb een zangweekend gehad in Delft van "A Lot Of " in een schitterende accomodatie, 't Kruithuis, alhoewel ik daar weinig van mee heb gekregen. Met hele lieve geweldig mooie mensen en nog mooiere stemmen en een heleboel STRESSSSSSSSSS.


Vrijdag 's avonds je nummer krijgen wat je mag gaan zingen en zaterdag avond je optreden.
Dus dat is buitenom de workshops, oefenen, oefenen en oefenen. Ik heb het gedaan, ik heb er gestaan er kwam nog geluid uit ook!! Ik ben trots op mezelf!!!


Wat een zenuwen gedoe maar wat mooi!! En zoveel respect voor elkaar. Was het maar op de hele wereld zo.............

It starts on Friday evening, than you get to hear wich song you gonna sing, and saturday night your performance.....
I Can tell you that give s a lot of stresssssss.
But I really enjoyed it altough you have to controll your nerves.
And I did it. I really am proud of ME!!

Dit was mijn Song die ik mocht zingen!!

1 opmerking:

Marbada zei

Eveline:

Je hebt gelijk, was het inderdaad op de hele wereld maar zo. Hier was heel veel respect! Dit was een heel mooi wereldje in het klein. En wij mochten daar even in wonen. En je zong hartstikke mooi!!!

Bijzonder is zo'n foto he, dan zie je je jezelf weer helemaal in gedachten staan.

Nou, zoek die bollen maar weer op. Je kan er langzaam aan weer aan gaan beginnen, als alles z'n plekje heeft gekregen in je gedachten.