dinsdag 4 maart 2008

YES........!!!!

Hij is af!!!! eindelijk!!
na een stuk of 4x uithalen en passen en meten is 't nu klaar.

Het is een vestje voor een vriendinnetje van een vriendinnetje.
Inmiddels maatje 92/98 in Katia Mousse. Het geeft een btje badstof effect. Heel vervelend breien ...... het is niet te zien wat je nu gedaan hebt. Hoeveel nld , gemeerderd?? enz enz.

Maar we kunnen nu weer aan nieuwe leuke dingen beginnen.


Yes!!! it's finished........finally.
I frogged it 4 times. It doesn't knit easily because you can't see what you've done.
How many nld, did I decrease ......ect ect.
This weekend is her 2 birthday, so I bought a little present and a cute shirt for wearing underneath.

2 opmerkingen:

heppiehaakster zei

wat een leuk vestje zeg! als ik dit soort dingen zie zou ik willen dat ik er ook nog een meisje bij mocht hebben.:-)

heppiehaakster zei

ik heb weer wat kika shirtjes af. ze staan op mijn blog. ik maak er nog een paar en dan moeten we maar weer eens afspreken.