zondag 28 december 2014

Productief

Na al die sinaasappeltjes voor de vitamientjes om al dat gesnotter tegen te gaan had ik heel veel schilletjes. 


Ook had ik nog wat cranberries dus heb ik de boel gecombineerd en een heerlijke (Kerst)marmelade gemaakt. Beetje munt erin wat ook nog steeds in de tuin te vinden is.
Heerlijk voor op brood of in de yoghurt!! Mjammie!!


Deze 2 lagen er ook nog steeds, geverfd op dag van de wol.
Je zou deze 2 niet echt combineren tenminste ik niet.
Maar ja 2 piepkleine bolletjes wat kun je daar nu mee.

Aangezien ze met dezelfde kleuren geverfd waren al zou je dat zo niet zeggen wist ik dat ze wel bij elkaar paste.


Dus heb ik de wolletjes gekaard, gesponnen en getwijnd de strengen als bolletje gemaakt.
Na al die dagen Pinterest met al die mooie fair isle patronen leek het me een goed idee om van deze 2 kleine bolletjes een telefoonhoesje te maken met wat fair isle patroontjes.
Mooi om te oefenen en de wolletjes op te breien.
De patroontjes zijn niet heel goed te zien omdat de kleurtjes te snel verlopen maar de kleurtjes passen prima bij elkaar zoals je ziet.


Om nog even extra van deze heerlijke dag te genieten ben ik nog een rondje gaan wandelen.


Het maantje deed ook al mee.


Liep ik vorige week nog in m'n zomerjas omdat het te warm was ben ik vandaag toch erg blij met m'n winterjas, sjaal en wanten.



Zulk geweldig licht om deze tijd.......


De zon door de glas in lood ramen......


wat ik al zei, zulk mooi licht........
  

Na zo'n frisse wandeling lekker aan de Gloeiwijn en wat lekkers en natuurlijk verder met m'n mini bolletjes.


In wat een mooie wereld leven we toch.....

2 opmerkingen:

Villa Zeezicht zei

Wow, wat heerlijk allemaal... genieten Marianne!! Hopelijk mag ik volgend jaar weer meegenieten van jouw leuke berichtjes, en wie weet tot op een spinmiddag weer :) Lieve groet!!

gewoonhannah zei

Hoi! Dankjewel voor je reacties op mijn blog. Ik ging nu toch eens kijken op jouw blog en ga je ook wat vaker lezen! Zelfde interesses zie ik wel....! Leuk!
Dag Hannah