donderdag 11 december 2014

Groen en blauw



De Col voor een lieve meid is af.
Ik had nog een paar bolletjes zwarte populair en de 2 verkeerde kleur groen Stylecraft Dk wat een beetje neon groen is en niet echt goed te vangen met de camera zeker niet met het licht van dit moment. Verkeerd voor de deken maar helemaal goed voor deze col.
Het verbaasd me trouwens dat iedereen zo weg is van dit garen, ok het is zacht en voelt best goed maar ik heb aardig wat keren in de draad gestoken en dat vind ik toch redelijk irritant.

Hij is gehaakt met deze steek.


Bij Petronille zag ik dit kerststalletje wat ze gemaakt had voor de Wintermarkt.
Ik vond 'm supermooi met al z'n eenvoud dus vroeg haar of ze er 1 voor mij wilde maken in wit en blauw tinten en dan ook nog zo dat er een waxinelichtje tussen kon staan. Dat wilde ze wel en kwam het zelfs nog thuis brengen wat heel gezellig en leuk was.
Leuk om iemand die je vaak leest eens in levende lijve te spreken.

Ik ben er super blij mee.


Vorig weekend moest ik in Utrecht zijn voor een vergadering van Wools.nu
een Platform wat de nederlandse wol beter op de markt wil zetten.
Na de vergadering kreeg ieder zo'n mooi gevilt lichtje.
Precies in mijn kerst/winter kleurtjes, naturel met lichtblauw.


Na de vergadering ben ik nog even de stad in gegaan ten eerste naar mijn nichtje die daar een kapsalon heeft 'Be beautiful' om weer eens model in mijn haardos te krijgen en natuurlijk ook nog even geshopt.


Eerst over de stoffenmarkt die net om de hoek van de kapsalon zit, daar vond ik dit leuke schapenstofje.


En zo kwam ik daar vlakbij langs een kaarsen/hebbedingen winkeltje 'Atelier de Loeffe' en vond ik deze mooie kaars(jes).
Ze hadden nog veel meer mooie dingen!!

Mocht je er een keer in de buurt zijn moet je echt even binnen lopen.

Zodra de mooie oranje herfst kleurige kaarsen zijn opgebrand kunnen ze plaats maken voor deze mooie spulletjes en heb ik weer een mooie winter schouw.


2 opmerkingen:

petronille zei

O, wat heb je weer een mooie dingen! Het windlichtje van wol ga ik ook een keer proberen! Alleen niet met blauw, maar vast met iets van rood/oranje of groen. En je schapenstofje: geweldig!

Hetty zei

Ik vind je sjaal heel mooi geworden en lekker warm voor de winter. Heb je blog net ontdekt, heel leuk! Hetty www.stonehouseworkshop.com