woensdag 24 december 2014

Easy going.........


Zo mooi!!!
Dat zou ik ook wel willen!

Easy going ja .........heel easy.....
Na Yule sloeg het toe, griep/verkoudheid pffttt...
Maar beter ná de Yule dan ervoor dat had minder geweest en weet je het mooie is dat er dan ook meer dan genoeg eten in huis is en je nergens achteraan hoeft. Tenminste bij mij wel, ik koop toch altijd weer teveel, ik heb altijd het idee dat er een heel leger komt eten.

En om heel eerlijk te zijn vind ik het ook wel eens even lekker om een klein beetje ziek te zijn, niet het gehoest en geproest en gesnotter en de spierpijn maar wel dat ik het me nu eens even gun om op de bank te hangen en heerlijk te surfen op Pinterest, Youtube, allerlei blogs, films kijken, beetje haken, beetje breien.


om een beetje in de kerstsferen te blijven......

En oh......zucht wat kom ik toch een mooie dingen tegen op Pinterest waardoor ik weer superveel zin krijg om al die mooie dingen te gaan maken. 

Selbu-Baaa-Ter by Mary Scott Huff
Zoals bijvoorbeeld deze wanten, ik vind ze geweldig!!
Maar ook geweldig leuke wanten met uilen, bevers en Racoons

atlanticblankets.com

Geweldige dekens

The missing Piece
Supermooie quilts..........
mooie sjaals, lieve knuffels enz enz,,,,,

En wat ik ook nog tegen kwam.............!!!


Een geweldig excuus!!
Die ga ik maar eens heel groot uitprinten!! ;-)

Mocht je de kerststress achter je willen laten verdwijn dan ook 'even' in de mooie wereld van Pinterest, Ravelry en blogs..........

Fijne Feestdagen!!!


1 opmerking:

Villa Zeezicht zei

Hihi, heerlijk logje hoor! Ik wens je ondanks je griepje toch mooie dagen toe. Kerst is toch anders dan Yule ;)
Lieve groet en beterschap!!