zaterdag 6 december 2014

Bevoorrecht

Ja, ik voel me nog steeds bevoorrecht, zeker sinds ik hier woon!


Ik woon in een geweldig mooie omgeving 

in een dorp waar ik op zo'n 50mtr van mijn leuke huisje het heerlijkste brood kan halen van heel zeeland volgens mij.


Ik heb de mogelijkheid om te gaan en staan waar ik wil, wanneer ik wil,
dat ik zomaar in een restaurant kan neerstrijken 
zoals bijv. de Westkaap en een heerlijke maaltijd kan bestellen.

Of om mijn geweldige omgeving eens even te verlaten om andere, ook geweldige omgevingen te verkennen zoals vorige keer bijvoorbeeld naar Terschelling.


Omdat ik een leuk huisje met een heerlijke tuin heb waar het vol staat met paddestoelen door de houtsnipperpaadjes


Een tuin waar ook deze mooie dames een plekje hebben


bij wie ik vandaag de eerste 2 eitjes heb gevonden en dat terwijl ik ze pas volgend jaar had verwacht.


Een huisje waar ik ook op nog geen 3km de leukste kaplaarzen kan kopen!!
Ik vind ze echt super leuk en stoer!


Ook ben ik bevoorrecht omdat ik heel veel dingen zelf kan maken 
waaronder deze col voor een hele lieve meid.

En aangezien het vandaag weer geweldig weer was
was het dus extra genieten van al deze mooie dingen.

1 opmerking:

marian'ne m zei

even weer bij kunnen lezen hier en mooie foto's,
heerlijke plekjes en leuke handwerken gezien.

en ja die laarzen vind ik ook stoer ;))

((((( zwaaii)))... MM