maandag 14 maart 2016

Serene Spring


Inmiddels al weer 2 weken ziek thuis.
Ik ging eigenlijk al ziek naar Lanzarote maar de warmte daar heeft me uitstel gegeven dus eenmaal thuis kwam toch die griep weer om de hoek kijken.

Nu is dat niet zo heel erg, koorts heb ik nooit wat aan de ene kant wel lekker is maar aan de andere kant werkt je lichaam denk ik net iets langzamer.
Hierdoor ben ik nog steeds na 2 weken als een dweil met giga hoofdpijnen en het enige wat ik kan doen is een beetje op de bank hangen, binnen en af en toe buiten in het zonnetje.


Wat daar dan weer het voordeel van is dat ik tijd heb om wat brei/haak en spinwerk te doen.


Dus ook de tijd om dingen af te maken waaronder dit leuke zomertruitje van een gratis patroon van Drops 'Serene Spring'
van een draadje van de Wibra 'Laina' wat ik kocht omdat ik gelijk helemaal weg was van de kleurtjes.


Ik had genoeg bolletjes ingekocht maar heb er maar 8 gebruikt.


Nu heb ik wat meer vulling dan de paspop 
maar het zit heerlijk.
Deze zal veel gedragen worden van de zomer!!
(misschien toch even wat buikspier oefeningetjes doen..... ;-) )

1 opmerking:

Villa Zeezicht zei

He, wat vervelend die griep :( Gelukkig heb ieder nadeel ook sijn foordeel, hihi! Je truitje is echt heel erg leuk geworden, het staat heel leuk!! Tot woensdag?? Beterschap en lieve groet!