woensdag 2 maart 2016

Eindelijk......

Ja eindelijk kon ik dan met m'n nw hebbedingetjes spelen!!!

niet dat ik het vorige week zo slecht had hoor.....


maar als je dan van die mooie spulletjes gekocht heb wil je ze eigenlijk direct in gebruik nemen maar ja dat ging even niet.

Zo kocht ik op de handwerkbeurs in 2014 een paar zakken mixed fibers
en maakte ik daar in april 2014 een begin mee
maar er waren zoveel andere leuke dingen dat dit bleef liggen, de nieuwsgierigheid was weg ik had gezien hoe het ging worden.


Totdat ik natuurlijk m'n mooie nieuwe spulletjes wilde uitproberen 
dus mixte ik de rest van de zak op mn nieuwe kaardemolen en maakte ik mooie batt's


Om ze daarna zelfs buiten in het zonnetje tot een mooi draadje te spinnen.



een mooi dun draadje........

En dit keer maar proberen de heleboel op te spinnen
Ik dacht de gemeleerde te twijnen met de fuchsia maar begin nu toch te twijfelen. 

Gemeleerd twijnen met gemeleerd en fuchsia met fucsia is misschien ook wel wat  
en zou ik de Nyphalidea shawl kunnen maken......




3 opmerkingen:

Villa Zeezicht zei

Ohhh wat een mooie draad, die gemeleerde!! Ik snap dat je nu alleen maar heerlijk zit uit te proberen ;o)) Geniet ervan!!

Knutselpret zei

mooie draad en de oplossing komt vast vanzelf

petronille zei

Zo, jij spint mooi dun zeg! En wat een prachtige kleur. Ik zou inderdaad de fuchsia met de fuchsia twijnen en de gemêleerde met de gemêleerde.