maandag 7 maart 2016

Spin challenge 2

In m'n vakantie m'n bolletje opgebreid van de challenge,
heel leuk hoor 
maar ja te klein te kort om er iets van nut van te hebben.


Als ik iets maak moet het ook graag wat nut hebben.
Ik had nog wat merino van mijn nieuwe spullen en nog wat van de mixed fibers, volgens mij ook merino en nog wat zijde, welke ik heel donkereblauw heb geverfd met Landscape verf. Het is veel donkerder blauw geworden dan de foto hier weergeeft.


Kaarde ik alle lonten weer door elkaar tot mooie batts


En mengde er wat van deze Bayardine door


zodat ik deze mooie batts kreeg met glinsterende wit/geel/groene slierten erdoor


En spinde dit tot een mooie draad met wat lichte stukjes 



En maakte er een mooie streng van 85 gr om mee verder te breien aan mn spinchallenge
waarbij we 100 gr van eigen spullen bij mochten mengen.

Dus we gaan verder met deel 2..........


2 opmerkingen:

Villa Zeezicht zei

Prachtig zeg! Ik zie wel dat je nieuwe spullen met veel plezier gebruikt worden :)

Knutselpret zei

oh wat ziet dat er ook gaaf uit !!