vrijdag 6 september 2013

Vissers truien

Gisteren kreeg ik het nieuwe boek binnen  "Visserstruien" van Stella Ruhe
 
 
Een boek vol met wetenswaardigheden, verhalen maar ook...
 
 
Geweldige foto's
 
 
en 60 breipatronen.
 
Ik ben al jaren gek van Visserstruien had er ook al aardig wat van opgezocht, ook de engelse dus dit is voor mij een geweldig boek!!

Op de site Met man en muis vind je allerlei dingen over de vissers, naar zee, op zee enz.
Maar hier vind je ook allerlei dingen over de visserstruien en kun je zelfs het patroon van de Vlaardingse visserstrui downloaden.
Dit is een Patroon uit het boek Nederlandse Visserstruien van Henriette van der Klift- Tellegen.

1 opmerking:

WOLfje zei

Hi, mooi zijn ze he?! Ik ga er eentje breien voor vriendlief, maar officieel krijg ik het boek pas voor St.Niclaas, maar ja, ik moet er nog wel even garen bij regelen...

ps ik ga je volgen