woensdag 11 september 2013

Photo Challenge 11

#11 Koele kleuren

Dit zijn glas in lood (Tiffany)vlinders die ik van Petronille kreeg met de Friendship-swap. Ik vind ze nog steeds helemaal geweldig en ze staan op mn schouw die ik een paar weken geleden opknapte met Chalk-paint van Annie Sloan. Het is wel een verbetering maar ondanks dat ik schuren niet zo leuk vind ben ik toch meer voor gewone verf.



Ik had deze verf gekocht omdat ik een oud kastje op de kop had getikt en je deze verf overal op kan smeren zonder schuren, zo heb ik ook een paar plastic potten geschilderd die uit de tuin van mijn vader kwamen.

Ik heb al een hekel aan plastic potten en dan zeker met dit motief en verschoten terra cotta kleur. Zo kunnen ze er nog wel even mee door.
 
 
De schouw voor Annie Sloan.


 
Na Annie Sloan.
 
Het toont veel rustiger. Maar ik houd niet zo van de krijtstrepen. Ik wil het glad dus voor mij zal deze verf alleen maar in aanmerking komen als er geen gewone verf op kan.
Ik zit nog wel te denken aan mijn keukenvloer, daar zit nu een oude laag betonverf op en de ruimte is maar 2 mtr hoog dus tegels of zo is geen optie omdat je dan weer een aantal cm aan hoogte kwijt bent.
 
Maar je ziet Petronille, je vlindertjes zijn nog steeds helemaal super!!!
(ook je naaldenetui gebruik ik nog steeds hoor!!)

1 opmerking:

petronille zei

Ik ben blij dat mijn vlindertjes zo'n mooi plekje hebben gekregen! Fijne avond, groetjes, Petra