maandag 30 september 2013

Photo Challenge 18 - 25

Ik loop gigantisch achter met de Photo Challenge door tijdgebrek maar ook door een dipje door de Low-key, heb 'm nog niet voor elkaar maar moet het nog eens proberen met de tips die Elisse mij gaf. Nu dacht ik van het weekend het een en ander in te halen maar helaas gooide een onbruikbare knie roet in t eten. Vrijdagmorgen wat zeurderig-vrijdagavond niet meer kunnen lopen. Door het verkeerde lopen(lees strompelen) ging natuurlijk ook mijn rug in de vernieling.........(zucht) wat moet je nu met zo'n lijf.....???
Het enige wat je dan kan is er naar luisteren en de rest van het weekend rustig op een ligbed in het zonnetje zitten met wat haak en breiwerk. Niks inhalen, niks schilderen, niks aardappels rooien of andere oogst binnenhalen............

Hier toch nog wat foto's de andere komen nog.

#18 Deur
 Dit is de deur naar de kelder/keuken van de aan mijn achterkant Frans uitziend huisje. Ja hij moet hoognodig opgeknapt worden en toch vind ik m wel wat hebben.
 
#19 Thuis
 
Een oud stoeltje van de kringloop met daarop Nellie het Nijlpaard en Lammy.
Nellie heb ik Gemaakt voor D toen hij een jaar of 2 was en geen pluche knuffels meer mocht ivm allergie.(Nellie is dus nu ong 22 jaar) Ze is van badstof en kon gewoon op 60 gr in de was. Op z'n snuit zie je de gebruikssporen goed. Nellie had ook kleertjes en was van een patroon uit een Libelle volgens mij en D was er gek op.
Lammy heb ik afgelopen zomer op een rommelmarkt gevonden, ik kocht 'm eigenlijk voor G maar ik geloof dat ik m leuker vind, superleuk!
 
 

#20 Stof
 Dit is een gedeelte van mijn dekentjes die in de kamer liggen, lekker om in de winter onder weg te kruipen. Ik heb het tegenwoordig 's avonds zo koud...
#21 Slechte gewoonte
 Toch altijd weer bolletjes kopen en dat terwijl er nog zo'n 14 curverdozen vol met wol in de garage staan. Maar ach ... wat is slecht...... ik doe er niemand kwaad mee en zo heb je nog eens wat voorraad 
;-) (ja ook ik ben gezwicht!)
#22 patroon
Een patroon is gewoon een herhaling dat is deze ook (cv-plaatje)
Maar kan ook iets heel nieuws zijn............ bijv. de Salina's dat patroon is binnenkort hier verkrijgbaar.

#23 iets nieuws
Een paar halfhoge hakken en een bretons shirt zo bij elkaar lekker Nederlandse kleuren.

#24 High Key
Gewoon mijn koffiekopje op een melkkrukje.

#25 Flits
Niet zo'n fraaie foto maar ik heb m gemaakt met m'n tella.
Dit vriendje scharrelde opeens op mijn terras tussen de rommeltjes op zoek naar een lekker hapje.
Ik moest dus even snel wezen.

2 opmerkingen:

Melissa zei

Nooit opgeven of dipjes krijgen door een challenge, mijn eerste keer verloor ik mijn zelfvertrouwen ook een beetje, maar ik merk nu dat tijdens de tweede challenge ik veel verbetert ben!

Elisse zei

Mooie foto's hoor!! En aah, dat egeltje, zo lief!! Heb je 'm nog teruggezien?