woensdag 13 februari 2013

Verwend!!

 Vanmorgen vond ik een grote envelop in mijn brievenbus en daar zaten toch mooie dingen in!!
gekregen van mijn Friendship-Swap-dinnetje
Kijk maar >>>




Deze mooie glazen vlinderstekers (tiffany...??)
Helemaal in mijn kleurtjes. 


Een etui voor mijn sokken/handschoenen naaldjes in een heel mooi stofje.


En natuurlijk de rode  "Friendship" hartjes.
Een paar heerlijk chocolade in een heel leuk gehaakt beursje met een hele speciale sluiting.
Een heel groot hart als boekenlegger met aan het uiteinde een uiltje en nog een hele mooie en lieve hartjes kaart.

Echt Super bedankt Petra!!!

2 opmerkingen:

petronille zei

De vlindertjes zijn inderdaad van glas volgens de tiffany-techniek. Het stofje met de grote bloemen heb ik in Singapore gekocht. Deze orchidee is daar het nationale symbool. Het patroon van het kleine beursje kun je op mijn blog vinden: http://petronille-nl.blogspot.nl/2012/01/tuto-gehaakt-beursje-tuto-de-la.html
Ik ben blij dat je het leuk vindt.
Groetjes, Petra

Liz zei

The butterflies are great! Beautiful!