donderdag 28 februari 2013

Blij / Happy

Blij ja....... waarom?? Euh... omdat ik lekker 2 dagen vrij heb genomen en lekker ga tutten en handwerken enzo .......

Happy Yes!! why......?? Well because I took 2 days of, so I can do some crafting and stuff.


- omdat het boek binnen is wat ik vorige week besteld had.
- because the book is arrived I ordered last week.

Een schitterend boek met geweldige inbrei- en kabel patronen.

A marvellous book with wonderful colorwork and cable patterns.


 Reclamemail van Kniting Dailly

Vooral deze ben ik helemaal weg van:

Especially this one I love:


Het Distel Vest

The Thistle Cardigan

Geen idee of ik het ooit ga maken, meestal komt het er niet van maar dan is het al heerlijk om het boek weer door te bladeren.

Don't know if I'll ever make it, most of the time I don't but then it's quite lovely to get inspired by the book.


En ik ben blij omdat A d'r zus blij is met de col die ik voor haar breidde. Deze is 50cm hoog en 78cm rond en heb er bijna 2 bollen voor gebruikt.

And I'm happy because A's sister is happy with the col I knitted for her. It's 50cm high and 78cm round and I used nearly 2 skeins.


Ook ben ik blij want mijn kleine kind baby G komt weer bij oma logeren.
dus volop genieten van alles!!

I'm also happy because my grandchild baby G will be staying with his granny this weekend.
So Enjoying everything!!

All Quality time!!!
And Happiness!!!

2 opmerkingen:

Doortje Dartel zei

Wat een mooi boek. Je kunt daar heel veel inspiratie op doen :)

Anoniem zei

Heerlijk allemaal!! Geniet van je twee vrije dagen.. maar zo te zien komt dat wel goed :))!