donderdag 21 februari 2013

Friendship Swap

Eindelijk kan ik dan laten zien van ik voor mijn Swap-dinnetje heb gemaakt.


Ik maakte voor haar armbanden met Phil Coton 3, waar ik het patroon van A la Sacha voor heb gebruikt die overigens hele leuke dingen maakt en ook patronen verkoopt, vooral de knuffeldoekjes vind ik super!!
Een zeepzakje en een hartjes sleutelhanger.

Dit alles met een bijpassend cadeautasje. Ik gebruik deze doorzichtige ook vaak als lichtje, groot glas of een grote pot erin met waxine lichtje en je hebt weer eens wat anders.
De niet doorzichtige gebruik ik ook nogal eens als "bloempotje".
Je hebt van die leuke dessins en voor 19 of 29ct, klein potje erin met blauwe druifjes of narcisjes........
(wel even plastic zakje om het potje heen doen want die papieren zakjes en water gaat niet zo goed samen)


Ook maakte ik er nog een kaartje bij. Heel simpel want alles wat ik er meer aan deed, voegde niets toe.

Ik haakte van knoopsgaten garen een slinger en haakte daar deze hartjes aan. Ik had in de hartjes met een hete naald gaatjes gemaakt zodat ik ze kon bevestigen. 


En zo ging het netjes verpakt de deur uit...........

en gelukkig was ze er blij mee.
Want dat is toch altijd weer het spannende.

2 opmerkingen:

Atelier Valerie zei

Nou, wat een prachtige spulletjes heb je allemaal gemaakt! Super!!
Bedankt voor de samenwerking.
Nog een fijne dag,
liefs, Valerie ♥

Annie zei

Wat een leuke dingen heb je gemaakt.
Waar koop je die doorzichtige zakjes en leuke kleine tasjes?