donderdag 14 februari 2013

Van alles wat en veel blauw

Ik zal eerst maar beginnen met hetgeen niet blauw is......

De zus van A was weg van de col die ik voor A had gebreidt aangezien het een snel en simpel project is heb ik gezegd dat als ze om wol zou gaan ik er nog wel 1 zou  breien. Dus deze kreeg ik van de week mee, erg leuke nieuwe 'Big Roma Rainbow'.


Hij lijkt ook zachter dan de gewone Roma Big.
Maar wel mooie kleurtjes he??
 

Inmiddels had ik al 11,5 donkerblauwe sneeuwvlokken voor m'n dekentje toen ik merkte dat ik aan dat bolletje, wat ik had, niet genoeg zou hebben..... Ik op zoek, maar geen met heltzelfde verfbad. Volgens mij moet ik die nog wel hebben maar ik denk dat ik die tegen kom als ik ze opnieuw heb gemaakt met dezelfde kleur maar ander verfbad want dat is hetgeen ik ga doen omdat ik toch bang ben dat je het kleurverschil gaat zien.......
De lichtblauwe zitten aan elkaar en is dus nu al een beetje een dekentje. Ik heb nu ook een halve ijsster gemaakt omdat ik de grove gaten aan de boven- en onderkant niet mooi vindt zeker niet voor een baby dekentje.


Zie hier rechtsonder een 'misbaksel' deze heeft 7 punten ipv 6....??? Tja dat past niet he...!!
maar ja daar kom je dan pas achter met in elkaar naaien.
 
Ook ben ik bezig aan een Ripple (baby) blanket. Omdat ik geen zin heb om constant van alles mee te slepen naar mijn "vakantie" huisje heb ik daar een tas met wolletjes neergezet en ben ik aan het Neat Ripple patroon van Lucy van Attic 24 begonnen. Het enige wat ik nu nog steeds moet meenemen en vooral niet vergeten is mijn Turbo Clover haaknaald. Dus ik denk dat ik er binnenkort (maar gelijk besteld)nog maar eens een paar bestel bij Echt Studio. Ik heb er afgelopen november 3 gekocht op de Krea doe in Utrecht ook bij hun en ze haken heerlijk, dat dat zoveel verschil kan maken....
Ze haken echt zo snel/soepel/lekker, echt super!!

Ik heb er nog een lichtblauw bij gekocht eens kijken of dat mooi is.


1 opmerking:

Anoniem zei

Oh, wat een mooie dingen ben je aan het maken! Ik moest wel lachen om dat te kleine sterretje, gelukkig valt dat meteen op dat het fout is ;) Die onderste deken wordt ook erg mooi, prachtig met die blauwe tinten!!