zaterdag 7 augustus 2010

Samen

Afgelopen woensdag was het Rescue Vlissingen, een leuke dag met allerlei demonstraties e.d. Ik ben er speciaal naar toe gegaan voor de vliegshows en vooral de F16. Kleinkind B1 was er ook met z'n mama. Aangezien wachten altijd lang duurt voelde B1 wat knagen in z'n buik en melde dat hij een "Verschrikkelijke honger" had, met ander woorden ik wil graag een ijsje. Dus B1 en ik om een ijsje........uhuh.

B1 en ik waren door omstandigheden nog niet eerder samen op pad geweest dus wist ik niet dat dat ijsje helemaal aan de andere kant van de boulevard gehaald moest worden........en wist ik ook niet dat dat een kleine chocolade milkshake moest zijn. Eindelijk aan de ander kant van de boulevard aan gekomen te zijn mochten we in de rij........

"Welk ijsje wil je?"
"Deze" wijzend op het het plaatje van de grootste milkshake.

Ik vond dat een hele plons voor zo'n klein buikje maar goed voor die ene keer ga ik daar geen punt van maken.

"Welke smaak?"
"Ik wil geen smaakje" ..........

Ok dat word dan een grote vanille milkshake en van de keer geen kinder ijsje voor mij maar een iets grotere..........

Tja.......

Daar sta je dan met een joekel van een ijs (terwijl ik zelden ijs eet) en een joekel van een verkeerde milkshake want na de eerste slok kreeg ik te horen: "Oma ik wilde een kleine en chocolade"

Ow.......... ja de beker op het plaatje was bruin maar zover had ik nog niet gedacht.

Daar gingen we dan de lange barre tocht weer terug dit keer over het strand met een veel te grote ijs en een veel te grote verkeerde Milkshake. (die toch helemaal in dat buikje verdween). Ach, door die tocht die 1,5 uur geduurd heeft zullen we het er toch wel weer afgelopen hebben??


Zo nog even wat boten tot zinken brengen want ja ze moeten toch wat te redden hebben nietwaar?? Het is niet voor niets "Rescue".

2 opmerkingen:

lottebees zei

Gelukkig dat het al die tijd gewoon best lekker weer bleef.
Ik ben er ook wezen kijken met Kleine Vent. Nu wil het feit dat hij helemaal gek is van stoere vligtuigen en helicopters, dus hij vermaakte zich prima.
De foto's moet ik nog bekijken. Ik hoop op een mooie van de F16 tegen de donkere lucht. Maar die foto's zijn door Kleine Vent gemaakt (die had handen over, door de oorkappen die hij droeg)

lupineke zei

Wat een leuk verhaal over je kleinzoon en zijn milkshake! Toen onze oudste nog een stuk jonger was, waren dit soort dagen ook altijd zijn favoriet! Nu vindt hij het niet meer interessant (is bijna 17!) en eerlijk gezegd ga ik er voor mezelf niet heen, naar dit soort dagen. Dus geniet er maar fijn van om met je kleinzoon op stap te gaan!