donderdag 26 december 2013

Ballen


Ik vond in een tijdschrift leuke kerstballen.
Ik vond deze erg leuk voor vaders het zijn kerstballen met foto's erop.
Ik had nog kerstballen van de Mac van een paar jaar geleden in allerlei felle kleurtjes, de kleurtjes vond ik prima alleen de afbeeldingen van donald duck e.d. vond ik minder geslaagd dus had ik deze ballen al bij de kringloopspullen gelegd.


Ik had nog wat chalkpaint welke ik wat meer verdund heb 


En de ballen erin gedoopt.


En ze te drogen gehangen.

In de tussen tijd ben ik gaan stoeien met de foto's en dat was duidelijk stoeien.
Mijn nieuwe telefoon kon alleen op nieuwe laptop maar printer en scanner kan alleen op oude laptop.
Dus zie je het voor je 2 laptops jezelf mail sturen om de foto's die ik gekregen had weer op de andere te kunnen zetten enz enz toen ik eindelijk zover was om te printen waren na 1 printje gedaan te hebben 2 kleuren op.......zucht ......
Na bellen (duurde 10 minuten voordat het mijn beurt was bij het info 0900 nr van Dixons :-/ ) bleek dat de cartridges die ik nodig had niet meer in Goes verkrijgbaar waren en de dichts bijzijnde winkel Den Haag bleek te zijn........uhuh.....
Gelukkig mocht ik bij de buurtjes even printen. Joepie!!
Ook dit ging niet zonder slag of stoot een wat oudere printer op de hoogste kwaliteit dus dat kostte nog een beetje geduld en zeker als ie dan je foto papier niet opvreet.........AAAHHHH.

Nou ik kan je verzekeren de ballen hadden genoeg tijd om te drogen!!!
Dus we hebben met een kopje thee nog wat meer geduld geoefend.


Daarna heb ik de foto's als sterren uitgesneden en ze op de ballen geplakt en in de kaarsvet gedompeld.
Daarna nog wat lak gespoten en daar wat licht blauwe en parelmoer glitters over gestrooid.

Een tak in de tuin afgeknipt in deze wit gespoten.

'T kostte wat maar dan heb je ook wat!!!


Een mooie kale witte boom met foto ballen.......


En een hele blije papa !
Blij met z'n boom,
Blij met z'n bezoek 
en 
Blij dat ie eindelijk naar bed mocht ....hahhaaha

Iedereen hele fijne dagen!!!

1 opmerking:

petronille zei

Wat een leuk idee om zo die kerstballen te maken! Het kost wat tijd en energie, maar je vader is er blij mee. Ook belangrijk! Fijne feestdagen.