zondag 12 augustus 2012

Kadootjes

De ergotherapeut van vaders was van de week jarig. Dus moesten we een kadootje verzinnen. De ergotherapeute is nogal een theeleut dus kochten we kandijstokjes en Drakenthee bij 'De Tuinen', een leuke mok en theezakjes houder en een leuk tasje om dit alles te verpakken bij de action. Om er nog iets eigens bij te doen haakte ik met wol van de Zomerbloemendeken deze sleutelhanger. Het is een patroon uit het boekje "100 bloemen om te haken en te breien". In het midden naaide ik een zilverkleurig bedeltje van een bloempje die ik eens gekocht had bij de Xenos.




Ook was het de laatste dag van iemand die een paar weken ingevallen heeft in de huishouding bij mijn vader vanwege vakantieperiode
en zoals je kunt begrijpen uit het vorige blog Tuin 2 gaat dat niet altijd zonder problemen en aangezien ze dit bij haar normale werk deed vond ik dat een bedankje wel op z'n plek was.
Voor haar kochten we lekkere douchegel en ook zo'n leuk klein tasje bij de Action en maakte ik een lavendel geurstaafje van verse lavendel uit de tuin en ook voor haar maakte ik een sleutelhanger geinspireerd door het tasje. Ook deze maakte ik van wol van de deken en in het midden naaide ik een knoopje die ik eens gekocht had bij de Xenos.
Een leuk stel nietwaar??

Geen opmerkingen: