zaterdag 19 november 2011

Wanten/ mittens


Ik zat pas geleden mijn eigen blog nog eens door te lezen van 2010 daar kwam ik toch aardig wat projecten tegen die nog niet af zijn en ergens moeten zijn, waarschijnlijk in een of andere doos. Deze wanten zaten nog in mijn mand weliswaar zonder duimen dus de wol weer opgezocht "Royaal melange" van Zeeman en de duimen erin/aan gebreid. Ik heb nog een bolletje witte "bianca"gekocht bij de Zeeman (0.99) om er binnenwantjes in te breien voor wat extra warmte.  Ik had er al eerder deze muts gemaakt van de "Royaal melange".
Toch eens op zoek naar de andere projecten.
 
**
A while ago I was reading my own blog from 2010 and saw a lot of WIP's wich are probably in one of those boxes. I found these mittens, they didn't have a thumb yet so I knit a thumb on it and I bought another skeing of white "bianca" to knit some in-mittens for some extra warmth.
Have to search the other wip's.



**





Ze hebben bij de Wibra weer nieuwe kleurstellingen van de "Carina"
Ik heb deze kleur nog meegenomen paars met olijfgroen. Ik heb nog geen idee wat ik ervan zal maken, ik heb maar 1 bolletje meegenomen.

**
At Wibra they have some new colors of "Carina", I took this skein in purple en olive green.
Took just 1 skein en don't know what to make out of it.


5 opmerkingen:

Colourbleu zei

Ik heb ook met de Carina bol in mijn handen gestaan, maar er kwam geen inspiratie, dus heb ik hem terug gelegd.
Ben benieuwd wat je ervan gaat maken.
Gr Fenna.

Anoniem zei

Wat een mooie wanten, en heel erg slim om er binnenwantjes in te breien! Heb net mijn eerste 'duimpjes' af, het viel reuze mee :)! Leuk om te doen!

Jet zei

Nou, laat het koude weer maar komen, jij bent er klaar voor.
Ik koop ook vaak mijn wol bij de Wibra, af en toe hebben ze ook haakgaren.

Catharina zei

Wat MOOI!!! de streep valt zo mooi over de handen, heel bijzonder!

hannah zei

Wat een grappig effect geeft dit garen!