zaterdag 31 juli 2010

Schattig / Cute

Ik had een tijdje terug deze slofjes al gebreid, vandaag heb ik de knoopjes er op gezet en kunnen ze naar het vervolg adres. De slofjes zijn gebreid van Royaal van de zeeman en het patroon is uit de Baby Fashion van Phildar/Marie Claire. Geen idee of ze lekker blijven zitten of dat er misschien nog aanpassingen gedaan moeten worden, tijd zal het leren.

Some time ago I knitted these little slippers, today I sewed the buttons on. Now they can move on to the next owner. It's knitted with "Royaal" from the Zeeman, 100% acryl. The pattern is from Baby Fashion of Phildar/Marie Claire. Don't now if they will stay on and will be comfortable but we'll see.



1 opmerking:

lupineke zei

Oh wat leuk, ik heb het blad ook en was al een paar keer van plan om aan de slofjes te beginnen. Maar ik vroeg me ook steeds af, of ze wel goed blijven zitten... Bij onze buren is een baby op komst, als ik de slofjes nu zo bij jou zie, ga ik het toch ook proberen! Schattig!!
groetjes van Lupineke