woensdag 20 januari 2010

Lidl sokkenwol

Ik heb van het najaar sokkenwol bij de Lidl gekocht 75% wol, 25%nylon superwash...........
Nou weinig supers aan. Ik werd gewaarschuwd dat de wol erg kromp in de was dus ik heb eerst de bolletjes gewassen. Nu doe ik dat wel vaker om niet voor verrassingen te komen staan.
Op het etiket stond dat het gewoon op 40 gr in de wasmachine kon. Dat kon ook wel, ging prima als je tenminste een ballengooikraam wil beginnen. De bolletjes waren volledig vervilt.
Dus mensen die ook deze wol hebben gekocht begin maar alvast wat viltprojecten te verzinnen.

6 opmerkingen:

lucie zei

ik wil nog altijd een vilten tas maken, dat moet dan maar van de lidl wol....

gr lucie

Anoniem zei

Oh war erg,heb ik niet een paar hele mooie moeilijke sokken van die wol gebreid,stom,stom maar ja niets aan te doen,eigenlijkook wel fijn want iedereen verklaart mij altijd voor gek met mijn dure wol maar nog nooit iets mee gebeurt,groetjes judith

Anoniem zei

Sorry wat een spelfouten zeg ,ik heb dus net een paar klaar.gr judith

Marbada zei

Zolang je ze maar op de hand en lauw blijft wassen is er denk ik niets aan de hand. Hoop ik tenminste voor je Judith.

Wat de spelfouten betreft, troost je ik heb ook heel vaak van die dyslectische vingers.....

Martine zei

jeetje...
ik heb hier massa's lidl sokkenwol liggen... zal ik er dan maar een te vervilten tasje mee breien voor m'n kleine nichtje :-D

Fabie zei

dank je wel voor de tip
kunnen we een andere bestemming voor zoeken...